platforma zakupowa


Szanowni Państwo,

wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, postanowiliśmy wdrożyć Platformę Zakupową, która będzie jednym z narzędzi komunikacji z dostawcami w trakcie procesu zakupowego.

Oznacza to, że proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie między innymi w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

Jak to wygląda w praktyce?

  • Za pomocą linku platformazakupowa.pl/ptbs wchodzicie Państwo na naszą platformę zakupową lub w przypadku zarejestrowania się na platformie mogą Państwo otrzymać w mailu link, który przeniesie Państwa do naszego zapytania ofertowego.
  • Tam opisane będą nasze potrzeby (materiał, ilość, czas dostawy) oraz ewentualne dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, etc.).
  • przy danej pozycji zakupowej podajecie Państwo propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty.
  • Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas, klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie.

Zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/ptbs.

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji w bazie Platformy lub poprzez indywidualną rejestrację. W zapytaniach ofertowych oferty można składać  poprzez udzielenie odpowiedzi na maila, dołączając wypełniony plik Excel (nie ma konieczności składania ofert bezpośrednio w Platformie).

Ze swojej strony zachęcamy Państwa do rejestracji na Platformie, gdyż w ten sposób macie Państwo możliwość poszerzania swojej bazy potencjalnych nabywców (dotarcie ze swoją ofertą do innych użytkowników Platformy Zakupowej). Dodatkowa przewaga to podanie całej swojej gamy materiałów i /lub usług oferowanych przez Państwa firmę poprzez własne przypisanie do określonych grup materiałowych i/lub usługowych. Wytyczne odnośnie do rejestracji Państwa firmy na platformie znajdują się na stronie https://platformazakupowa.pl/ptbs w zakładce „Zostań Dostawcą”.

Jedyną rzecz wymaganą z Państwa strony to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek: Internet Explorer (od wersji 10.0), Mozilla Firefox, Google Chrome.

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą zapytania ofertowego proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus  — tel. 61 679 19 00 (pn.-pt. od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.

 

PRZEJDŹ NA PLATFORMĘ ZAKUPOWĄ