październik

2020

20

Obsługa Klientów w czasie zagrożenia epidemicznego

zdjecie-aktualnosci-ptbs.

Biuro Obsługi Klienta Poznańskiego TBS działa według następujących zasad:

  • podstawową formą kontaktu pozostaje telefon oraz poczta elektroniczna,
BOK: tel. 61 850 83 35   email: bok@ptbs.pl
CZYNSZE: tel. 61 850 83 29 / 23  kom. 733 556 667 email: czynsze@ptbs.pl
WINDYKACJA: tel. 61 850 83 45 kom. 509 735 052 email: windykacja@ptbs.pl

 

  • wizyty osobiste są możliwe wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem telefonu 61 850 83 35. Umawianie osobistych spotkań będzie możliwe jedynie w uzasadnionych przypadkach. Sprawy niewymagające osobistego kontaktu zostaną obsłużone w formie zdalnej,
  • w przypadku zaplanowanych wizyt prosimy o punktualność, aby do minimum ograniczyć przebywanie w częściach wspólnych budynku,
  • w siedzibie Spółki obowiązuje nakaz noszenia maseczki oraz dezynfekcji rąk przed wejściem do pomieszczeń – zapewniamy środki do dezynfekcji oraz jednorazowe długopisy,
  • w pokoju przyjęć może znajdować się jedynie jedna obsługiwana osoba.

Wytyczne dotyczą również dyżurów pełnionych przez administratorów na osiedlach oraz pozostałych działów Spółki.

Powyższe zmiany są podyktowane troską i dbałością o zdrowie naszych klientów i pracowników. Prosimy o stosowanie się do wyżej wymienionych zasad.

Jednocześnie zachęcamy do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Dzięki eBOK:
  • sprawdzisz stan salda
  • pobierzesz wystawioną fakturę
  • wykonasz przelew online
  • odszukasz dokumenty dotyczące najmowanego lokalu
  • wyślesz do nas wiadomość
  • masz dostęp do bieżących ważnych informacji

Wszystkie osoby, które do tej pory nie skorzystały z możliwości elektronicznego kontaktu i nie zalogowały się na platformie eBOK, bardzo serdecznie zapraszamy. Logowanie do systemu odbywa się w bardzo prosty sposób. W przypadku jakichkolwiek pytań służymy pomocą pod wskazanymi wyżej numerami telefonów. Przejdź do eBOK